Malerarbeide

Kommentarer

Vi er veldig godt fornøyd med det malerarbeidet som ble gjort hos oss. Hyggelige og flinke folk. Effektivt arbeid.

Hilde Kloster Smerud

Hyggelige folk, tydelig og god kommunikasjon. Anbefales.

Eva Ligtvor-Thue

Vasking og maling av hus og garasje utvendig. Arbeidet ble utført grundig og samvittighetsfult. Rengjøring, påføring av soppdreper og to strøk maling. Det ble også skiftet noe bordkledning. Arbeidet ble utført til avtalt pris, og på kortere tid enn det som var avtalt. Jeg kan gi mine beste anbefalinger til firmaet, og har også engasjert dem til annet arbeid på huset (på timebasis).

Helge Skåtun