Veldig fornøyd! Supert utført jobb, og lett å kommunisere med Stefan som snakker godt engelsk. Malerne som utførte jobben var kjempehyggelige – og gjorde til og med litt ekstra uten å ta betalt for det. Anbefales!
Eivind Lie Nitte
Maling ble gjennomført på en god måte til avtalt pris. Det var noe rusk i kommunikasjonen, og et par ting vi ikke var fornøyd med når jobben var gjort. Dette ble rettet opp uten diskusjon.
Åsmund Holen
Profesjonelt utført helsparkling av tak! Meget fornøyd og kan anbefales.
Kommentarer
Veldig fornøyd! Supert utført jobb, og lett å kommunisere med Stefan som snakker godt engelsk. Malerne som utførte jobben var kjempehyggelige – og gjorde til og med litt ekstra uten å ta betalt for det. Anbefales!
Eivind Lie Nitte
Maling ble gjennomført på en god måte til avtalt pris. Det var noe rusk i kommunikasjonen, og et par ting vi ikke var fornøyd med når jobben var gjort. Dette ble rettet opp uten diskusjon.
Åsmund Holen
Profesjonelt utført helsparkling av tak! Meget fornøyd og kan anbefales.
Tonje Ruud Ruud-Hevrøy