Malerarbeide

Kommentarer

Veldig fornøyd! Supert utført jobb, og lett å kommunisere med Stefan som snakker godt engelsk. Malerne som utførte jobben var kjempehyggelige – og gjorde til og med litt ekstra uten å ta betalt for det. Anbefales!

Eivind Lie Nitte

Maling ble gjennomført på en god måte til avtalt pris. Det var noe rusk i kommunikasjonen, og et par ting vi ikke var fornøyd med når jobben var gjort. Dette ble rettet opp uten diskusjon.

Åsmund Holen

Profesjonelt utført helsparkling av tak! Meget fornøyd og kan anbefales.

Tonje Ruud Ruud-Hevrøy